viernes, 10 de septiembre de 2010

La Quebrapates de Peña Mea

El domingo 5 de septiembre tien lugar en Laviana una de les carreres más dures del calendariu pa la Copa de Asturias.
A les siete la mañana, nos levantábemos algunos (otros primero) y seguro que otros nun se habién echao, pa emprender algo que nunca había fecho, ayudar en la Quebrapates de Peña Mea.

A les ocho la mañana en el polidepeortivo yera un formigueru de xente de aquí pa ya, unos faciéndo los últimos preparativos pa que to saliera bien, otros calentando les patuques para la gran carrera, yo que nun sabia ná cogí la bolsa la comida y marché con Julio Zapico pa Entralgo. En Entralgo como taba tan cerca de la Pola tamien taba llenu xente, los del 112... la policía municipal....¡ha! y nosotros comisarios de la carrera, que bien organizao taba too...Fredo sabe facer bien les coses...si señor...Fredo tengo que quitame el sombreru ya sabes como soy yo, lo que non me gusta digolo y ya ta.


En Entralgo viemos pasar los sufríos correores, ficimos bastantes fotos por que lo que tenímos que facer yera poco, como sudaben ya los probes y eso que tubia yos quedaba lo peor o mejor dicho tó.


Veo pasar a los nuestros, a los del Peña Mea hoy taben algo flojones, (que tarin faciendo que nun entrenaron bastante), pero de to les maneres dieron la cara y nun se acojonaron, terminaron la carrera y me paez que ente los 20 primeros.


Cuando ya pasaron toos, escapemos como alma que lleva el diablu, por que Fredo dicíamos que mos daba tiempu de sobra pero nun tabemos muy tranquilos, hay que velos correr ye igual que sea parriba que pa baxo, van como potrucos y potriquines. Ya que subiemos en to terreno hasta parriba de la Colla Pelúgano que si no... nun se yo, nosotros corremos...más bien poco y después andando un pucuñín yo, a Zapico tuvia y quedaba to la canal, que tien un güen desnivel. Yo nun se tuvia como se llama, nun se si ye la canal D´lArcón o la canal de Cueves tendré que enterame.


La mañana va pasando y los correores tamien nun hay ningún problema to ta pasando según lo que taba pensao...algunos resoplios al terminar la canal...algún que utru resuellu...en fin el esfuerzu ye grande, algún preguntabame que cuantu quedaba pa Laviana y yo contestabai que lo importante yera que en cinco minutinos tenien pa comer y vever. La verda ye que algunos ya tan bastante jodios pero...aguantando como jabatos. Que xente tan dura, igual muyeres que hombres, vese que tan curtios en carreres grandes yo creo que estos ya tan preperaos para esa carrera que hay pel desiertu, La Carrera del Sable.


En la Quebrapates deben correr unos 30 kilómetros y mediu con un desnivel de 2.200 metros.
El recorriu ye muy duru yo conozcolu y doy fe dello, tien el siguiente itinerariu:
Poldeportivo-Llinarigues-L´Escobal-Entralgo-La Corredoria-El Cabu-Harbín-Tablazo-Febreru-Felguerina-La Campa Felguera-La Campa Doñango-La Boyica-El Picu Dubil (Peña Mea)-L´Arcón de Pedromoro-Cerreru-La Collá Pelúgano-L´Argamusu-Les Meloneres-Tolivia-L´Artausu-Bustiello-La Redondina-Solano Baxo-Braña Riba-El Camin de los Mineros-Corian-Canzana-Los Xerrones-Plaza del Ayuntamiento.
Con to esto y una organización perfecta QUE MUNCHOS LA QUISIEREN PA ELLOS.
Por primera vez participo en algo endemoniao de grande y gustome asi que gustariame que Fredo contara conmigo para años venieros.

No hay comentarios:

Publicar un comentario